• NEWS

News

Cumu gestisce in modu efficiente l'affari di i biglietti di l'autobus di cità?

U trasportu publicu urbanu porta comodità à i viaghji di i citadini, ma u flussu di ogni ghjornu di millaie di persone porta sfide à a gestione di l'operatori di autobus.A causa di u gran numaru di passageri è di a struttura cumplessa di u persunale, u cuntrollu tradiziunale di u bigliettu manuale ùn pò micca ottene una gestione efficiente.Tuttavia, u modu di carta auto-swiping hà esigenze assai altu nantu à a cuscenza di u publicu.In certi spazii, l'evasione di tariffu si trova di tantu in tantu, chì affetta seriamente l'efficienza di l'operazione è i benefici ecunomichi di a cumpagnia di autobus.

Sfida
1. U numaru di passageri di l'autobus hè grande è u fatturatu hè grande.In questu casu, u metudu tradiziunale di cuntrollu di u bigliettu manuale hà una grande carica di travagliu è una bassa efficienza.
2. A causa di a bassa cuscenza di certi passageri o l'omissione di u persunale, u fenomenu di l'evasione di u bigliettu si faci da u tempu à u tempu, è i biglietti sò facilmente falsificati è difficiuli di identificà, chì hè faciule per causà perdite economiche.
3. U centru di funziunamentu di l'autobus ùn pò micca efficacemente surveglia, gestisce ogni autobus chì opera in strade.
4. A gestione statistiche di i dati di u bigliettu hè relativamente complicata, l'operazione manuale consuma assai di manuvra è di u tempu, è l'archiviazione di l'infurmazioni è e dumande sò incunificate.

750400 gj

Soluzione
Cumminatu cù a tecnulugia d'identificazione di freccia di freccia RFID, a cumpagnia di autobus equipa ogni bus cù aBigliettu di autobus PDA, chì aiuta à u gruppu di autobus à realizà in modu efficiente è rapidu swiping automaticu, ispezione di biglietti, monitoraghju di linea di autobus, è supervisione di u funziunamentu di i cunduttori, etc., è rinforza a gestione di a cumpagnia, migliurà a qualità di u serviziu di l'autobus è a satisfaczione di i passageri.

Usu specificu
1. Ispezione di u bigliettu: U cunduttore hà solu bisognu di utilizà u terminal portatile mobile di l'autobus per scansà a carta di l'autobus di u passageru per compie rapidamente l'operazione di ispezione di u bigliettu o sviamentu di u bigliettu, chì hè convenientu è veloce.Quandu u passageru hà bisognu à fà u bigliettu, u cunduttore pò ancu compie rapidamente l'operazione di cumpensà u bigliettu attraversu uvalidatore di cullezzione di tariffu di l'autobus.
2. Surveglianza di u veiculu: Per mezu di a funzione di posizionamentu GPS di u terminal portatile, l'infurmazioni di pusizzioni pò esse mandatu à u centru di gestione in autumàticu o manualmente, per chì l'amministratore pò capisce a strada di corsa di u veiculu in tempu reale.
3. Gestione di u bigliettu: U terminal di u bigliettu hè adupratu per verificà u bigliettu.Ch'ella sia un sistema di un bigliettu o un mecanismu di carica segmentatu, u terminal portatile pò esse addebitatu a tarifa di l'autobus attraversu u sistema cù un buttone, ùn hà micca bisognu di u cunduttore per calculà, è u sistema deduce automaticamente a tarifa, chì hè convenientu. è prestu.Hè utile per evità i sbagli.
4. Clearing management: U pda mobile smart handheld hè cunnessu à a reta wireless, è i registri di transazzione di u ghjornu ponu esse caricati rapidamente à u puntu di cullizzioni di dati o centru di clarificazione, è ùn hè micca limitatu da l'intervallu, precisu è efficiente, è migliurà assai l'efficienza di a cumpagnia di autobus.

Handheld-Wireless pò integrà RFID Identificazione NFC,lettura di codice à barre, è ancu supporta GPS, Bluetooth, WIFI, 3G/4G per aiutà à verificà i biglietti di l'autobus è di u metro.


Tempu di post: Jul-29-2022