• NEWS

News

Soluzione di gestione RFID per u lavatu di vestiti

Alberghi, ospedali, bagni è cumpagnie prufessiunali di lavare sò affruntate ogni annu à millaie di pezzi di vestiti di travagliu, consegna di biancheria, lavare, stirare, finitura, almacenamentu è altri prucessi ogni annu.Cumu seguità è gestisce in modu efficace ogni pezzu di linu U prucessu di lavare, u numeru di lavaggi, u statutu di l'inventariu è a classificazione efficace di linu sò una grande sfida.

https://www.uhfpda.com/uhf-rfid-handheld-reader-bx6100-product/

Prublemi nantu à a gestione tradiziunale di lavà
1. A consegna di i travaglii di lavare nantu à carta, i prucessi sò cumplicati, è a quistione hè difficiule;
2. Preoccupate per l'infezzione cruciata, chì porta à l'incapacità di realizà u travagliu statisticu nantu à u numeru di certi lavanderia per esse lavatu, chì hè propensu à disputi;
3. Ogni passu di u prucessu di lavà ùn pò micca esse monitoratu accuratamente, è pò esse qualchì omissione in u prucessu di lavare;
4. A robba lavata ùn pò micca esse classificatu accuratamente, è l'inventariu ùn pò micca esse cuntrullatu è arrangiatu accuratamente.

L'intruduzione di a tecnulugia RFID farà a gestione di lavanderia in ospedali, alberghi è altri industrii più trasparenti, migliurà l'efficienza di u travagliu, è risolve i prublemi di gestione chì ùn pudianu esse ottinuti cù altre tecnulugia in u passatu.

raccoglitore di dati rfid android

Soluzione di gestione di lavaggi RFID:
Prima, s'appoghjanu nantu à a tecnulugia RFID è stabilisce un sistema di gestione intelligente di lavare per lavare fabbriche, ospedali/alberghi (relazioni di leasing): i tag elettronici RFID sò cuciti nantu à ogni pezzu di vestiti, è l'etichetta elettronica hà un codice d'identificazione unicu glubale, è furnutu cùlettori RFID.
A cullizzioni automatica di dati hè realizata nantu à diversi ligami di operazione cum'è lavare, trasmette, in e fora di magazzinu, classificazione automatica, è inventariu di linu è altri vestiti.I dati raccolti sò caricati in u sistema di fondo in tempu reale attraversu diversii dispusitivi terminali portatili è fissucullettore di dati.Capisce in tempu reale u statutu di ogni ligame di circulazione di linu, è statistiche in tempu reale di i tempi di lavà è i costi di lavatu.À u listessu tempu, seguitendu u numeru di lavaggi, pò stimà a vita di serviziu di u vestitu attuale per ospedali, alberghi, etc., è furnisce dati di previsione per i piani di compra.Realizà a visualizazione di tuttu u prucessu di gestione di lavà, è furnisce un supportu di dati in tempu reale per a gestione scientifica di l'imprese.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2022