• NEWS

News

Cosa hè un PDA medicale portatile?

PDA medicale portatile, hè ancu chjamatu cum'èRaccoglitore di dati medici RFID, hè un dispositivu portatile di raccolta, almacenamentu è trasmissione di dati cuncepitu apposta per a gestione di e prestazioni mediche, l'assistenza medica mobile è i turni di sala mobile.
U PDA portatile hè chjucu in grandezza è faciule da portà.È hè furnutu cù u sistema upirativu è a funzione di cumunicazione wireless, pò esse cunnessu à a basa di dati di u sistema d'infurmazione di l'uspidale attraversu una reta di l'area locale wireless.Cù u modulu di scansione laser, pò scansà i codici à barre, raccoglie infurmazioni nantu à i pazienti, i droghe è i materiali, almacenà è interrogà l'infurmazioni pertinenti, è ponu identificà accuratamente e persone.Chì aiutanu à ottimisà u prucessu di accessu à l'infurmazioni per assicurà a precisione è a puntualità di e dati, è migliurà l'efficienza di u travagliu di diversi dipartimenti.

Per rializà l'usu clinicu di PDA medicale, prima l'uspidale hà bisognu di stabilisce una rete wireless in a sala, installà un AP wireless in a sala, u PDA medicale diventa un cliente di u sistema HIS attraversu l'AP wireless, è u software client hè installatu nantu à u PDA medicale.Per mezu di stu software, l'infurmazioni di u prucessu operatu da l'infermiera, l'ID di u paziente è altre informazioni sò ricevute.

https://www.uhfpda.com/application/hearth-care/

L'applicazione di l'equipaggiu PDA intelligente è di e tag elettroniche RFID à l'assistenza clinica pò realizà un travagliu intelligente è portà risultati notevuli à a gestione di l'ospitale.

1. Registrazione, diagnosi è esecuzione di ordini di u duttore: U persunale medicale dà à u paziente un codice d'identificazione unicu, scansa è inserisce è verifica l'infurmazioni di u paziente attraversu uTerminal portatile PDA, capisce i registri medichi passati di u paci, è ancu inserisce più infurmazione medica dopu à u diagnosticu per migliurà i registri medichi di u paziente.Quandu eseguite l'ordine di u duttore, prima scansate l'etichetta di u braccialettu è a carta di infusione di codice à barre attraversu u PDA per verificà l'infurmazioni di u paziente per evità errori inutili.
2. Segui u prucessu di serviziu medico: rinfurzà a cuuperazione trà i medichi è l'infermiera.L'ordine di u tonu promptatu di u duttore è a funzione SMS di PDA medica furnisce una garanzia scientifica è efficace per u travagliu di infermiera clinica occupata, è riduce l'errori di trasmissione di l'infurmazioni in a cumunicazione in lingua medica è infermiera.À u listessu tempu, l'infermiera rispunsevuli ponu furnisce i pazienti cù diversi trattamenti è informazioni di infermiera in una manera puntuale è efficace, chì conduce à u stabilimentu di una bona relazione infermiera-paziente è suscita pienamente l'entusiasmu di l'infermiera.
3. Gestione di u rendiment: Per mezu di a gestione digitale di i dispositi mobili, cum'è i terminali portatili PDA, l'uspidale pò ancu fà una valutazione quantitativa in tempu reale di a carica di travagliu di u persunale mentre monitora in modu efficace u prugressu di diversi travaglii, è poi cunduce a gestione di u rendiment scientificu è efficace.

https://www.uhfpda.com/biometrics-reader-bx6200-product/

Tecnulugia Handheld-Wireless hè impegnata à u sviluppu è a pruduzzione di tirminali RFID handheld èterminali portatili industriali PDAbasatu annantu à e funzioni di acquisizione di dati per l'usu cummerciale è industriale, chì furnisce i clienti solu suluzione di computing mobile generale.


Tempu di post: 28-jun-2022