• NEWS

News

Chì sò e marche più cumuni è mudelli di chips per tag elettronichi UHF?

I tag elettronichi RFID sò oghji largamente usati in a gestione di magazzini, u seguimentu logisticu, a tracciabilità di l'alimentariu, a gestione di l'assi è altri campi.
Attualmente, i chips di tag RFID UHF largamente usati in u mercatu sò divisi in duie categorie: impurtate è domestiche, include principalmente IMPINJ, ALIEN, NXP, Kiloway, etc.

1. Alien (USA)

In u passatu, u chip tag RFID di Alien H3 (nome cumpletu: Higgs 3) era ancu assai populari.Finu à avà, stu chip hè statu usatu in parechji prughjetti previ.U grande spaziu di almacenamiento hè unu di i so vantaghji evidenti.

In ogni casu, cù l'emergenza di diverse applicazioni novi è esigenze più altu è più altu per a distanza di lettura di e tag in novi campi, hè gradualmente difficiule per a sensibilità di lettura di H3 per risponde à i requisiti.Alien hà ancu aghjurnatu è aghjurnatu i so chips, è ci era dopu H4 (Higgs 4), H5 (Higgs EC) è H9 (Higgs 9).
https://www.uhfpda.com/news/what-are-the-most-commonly-used-chips-for-uhf-electronic-tags/

I patatine fritte liberate da Alien avaranu linee di versione publica di diverse dimensioni è applicazioni.Questu li dà un grande vantaghju in a prumuzione di i so patatine fritte è occupanu u mercatu.Parechji clienti è intermediari ponu uttene direttamente i tag per l'usu di prova, chì riduce u tempu è u costu di sviluppà antenne tag.

Perchè l'impedenza di i chip H9 è H3 hè simile, è u metudu di ligame di i chip pins hè ancu simile, l'antenna publica di l'H3 precedente pò esse direttamente ligata à l'H9.Parechji clienti chì anu utilizatu u chip H3 prima ponu utilizà u novu chip direttamente senza cambià l'antenna, chì salva assai cose per elli.Tipi di linea classica alien: ALN-9710, ALN-9728, ALN-9734, ALN-9740, ALN-9662, etc.

2. Impinj (USA)

I chips UHF di Impinj sò chjamati dopu a serie Monza.Da M3, M4, M5, M6, hè stata aghjurnata à l'ultime M7.Ci hè ancu una serie MX, ma ogni generazione pò avè più di una.

Per esempiu, a serie M4 include: M4D, M4E, M4i, M4U, M4QT.L'intera serie M4 hè un chip dual-port, chì pò esse usatu cum'è una etichetta di polarizazione duale, evitendu a situazione chì l'etichetta di polarizazione lineare è a croce di polarizazione di l'antenna di lettura-scrittura ùn ponu micca leghje, o a distanza di lettura di attenuazione di polarizazione hè vicinu. .Hè nutate chì a funzione QT di u chip M4QT hè quasi unica in tuttu u campu, è hà dui modi di almacenamiento di dati publichi è privati, chì hà una sicurità più altu.

https://www.uhfpda.com/news/what-are-the-most-commonly-used-chips-for-uhf-electronic-tags/

Chips di a listessa serie sò soprattuttu diversi in a divisione è a dimensione di l'area di almacenamento, è a so impedenza, u metudu di ubligatoriu, a dimensione di u chip, è a sensibilità sò listessi, ma alcuni di elli averà alcune funzioni novi.I chips di Impinj sò raramente rimpiazzati cù l'aghjurnamenti, è ogni generazione hà i so punti brillanti è insustituibilità.Allora finu à l'emergenza di a serie M7, M4 è M6 occupanu sempre un grande mercatu.I più cumuni in u mercatu sò i so M4QT è MR6-P, è avà ci sò più è più M730 è M750.

In generale, i chips di Impinj sò aghjurnati regularmente, a sensibilità hè sempre più alta, è a dimensione di u chip hè sempre più chjuca.Quandu u chip Impinj hè lanciatu, ci sarà ancu una liberazione di u tipu di linea publica di ogni applicazione.Tipi di linea classica include: H47, E61, AR61F, etc.

3. NXP (Paesi Bassi)

A serie Ucode di NXP di chip tag UHF hè largamente usata in vendita di vestiti, gestione di veiculi, prutezzione di marca è altri campi.Ogni generazione di sta serie di chips hè chjamatu secondu l'applicazione, alcuni di i quali sò rari in u mercatu per via di i so campi d'applicazione relativamente chjuchi.

I generazioni U7, U8 è U9 in a serie Ucode sò i più utilizati.Ancu cum'è Impinj, ogni generazione di NXP hà più di un chip.Per esempiu: U7 include Ucode7, Ucode7m, Ucode 7Xm-1k, Ucode 7xm-2K, Ucode 7xm+.I primi dui sò alta sensibilità, piccula memoria.L'ultimi trè mudelli anu una memoria più grande è una sensibilità ligeramente più bassa.

U8 hà gradualmente rimpiazzatu U7 (eccettu per i trè grandi chips di memoria di U7xm) per via di a so sensibilità più alta.L'ultimu chip U9 hè ancu populari, è a sensibilità di lettura righjunghji ancu -24dBm, ma l'almacenamiento diventa più chjucu.

I chip NXP cumuni sò principarmenti cuncentrati in: U7 è U8.A maiò parte di i tipi di linea di l'etichetta sò cuncepiti da i pruduttori cù capacità di R&D di l'etichetta, è si vedenu poche versioni pubbliche.

https://www.uhfpda.com/news/what-are-the-most-commonly-used-chips-for-uhf-electronic-tags/

Questa pò esse a tendenza generale di u sviluppu di chip tag RFID in u mondu:

1. A dimensione di u chip diventa più chjuca, cusì chì più wafers ponu esse pruduciutu cù a stessa dimensione, è a pruduzzioni aumenta significativamente;
2. A sensibilità hè sempre più altu, è avà u più altu hà righjuntu -24dBm, chì ponu risponde à i bisogni di i clienti per a lettura di longu andà.Hè appiicata in più campi è pò ancu riduce u nùmeru di dispusitivi di lettura installati in a listessa applicazione.Per i clienti finali, risparmiendu u costu di a suluzione generale.
3. A memoria diventa più chjuca, chì pare esse un sacrifiziu chì deve esse fattu per migliurà a sensibilità.Ma parechji clienti ùn anu micca bisognu di assai memoria, solu bisognu di fà i codici di tutti l'articuli micca ripetuti, è altre informazioni di ogni articulu (cum'è: quandu hè statu pruduttu, induve hè statu, quandu abbanduneghja a fabbrica). , etc.) pò esse cumplettamente in u sistema chì hà registratu in codici, è ùn hè micca necessariu di scrive tuttu in u codice.

Attualmente, IMPINJ, ALIEN, è NXP occupanu a maiò parte di u mercatu di chip UHF generale.Questi pruduttori anu furmatu vantaghji di scala in u campu di chips per scopi generale.Dunque, altri lettori di chip tag RFID UHF sò più per u sviluppu persunalizatu speciale di i campi d'applicazione, Trà i pruduttori domestici, Sichuan Kailuwei hà sviluppatu relativamente veloce in questu rispettu.

4. Sichuan Kailuway (Cina)

In a situazione induve u mercatu di tag RFID hè guasi saturatu, Kailuwei hà sbulicatu una strada cunfidendu à a tecnulugia di memoria permanente XLPM ultra-bassa potenza sviluppata da sè.Qualchese di i chip di a serie X-RFID di Kailuwei hà e so funzioni caratteristiche.In particulare, a serie speciale KX2005X hà una sensibilità alta è una grande memoria, chì sò rari in u mercatu, è hà ancu e funzioni di illuminazione LED, rilevazione on-off è radiazione anti-medica.Cù LED, quandu i tags sò usati in a gestione di schedari o di a gestione di a biblioteca, pudete truvà rapidamente i schedari è i libri desiderati accendendu i LED, chì migliurà assai l'efficienza di ricerca.

Hè infurmatu chì anu ancu lanciatu a serie minimalista di chips di sola lettura: SOLAMENTE 1 è SOLAMENTE 2, chì pò esse cunsideratu cum'è una innovazione in chips di tag RFID.Rompe l'estereotipu di a partizione di almacenamento di chip di l'etichetta, abbandunà a funzione di riscrittura di l'etichetta, è corregge direttamente u codice di l'etichetta quandu abbanduneghja a fabbrica.Se u cliente ùn hà micca bisognu di mudificà u codice di l'etichetta in seguitu, cù stu metudu quasi eliminerà l'imitazione di l'etichette falsificate, perchè ogni codice di l'etichetta hè diversu.S'ellu vole imità, hà bisognu di principià cù una ostia di chip customizata, è u costu di falsificazione hè assai altu.Questa serie, in più di i vantaghji anti-falsificazioni citati sopra, a so alta sensibilità è u prezzu bassu pò esse cunsideratu cum'è "u solu" in u mercatu.

In più di i pruduttori di chip tag RFID UHF presentati sopra, ci sò ancu em microelectronics (EM microelectronics in Svizzera, u so chip à doppia freccia hè u primu in u mondu, è hè u capu di chips dual-frequency), Fujitsu (Giappone). Fujitsu), Fudan (Shanghai Fudan Microelectronics Group), CLP Huada, Tecnulugia Naziunale è cusì.

Shenzhen Handheld-Wireless Technology Co., Ltd. hè una impresa naziunale d'alta tecnulugia cuncentrata in a ricerca è u sviluppu è a produzzione di l'equipaggiu terminale portatile RFID, chì furnisce servizii hardware è software persunalizati per retail, energia, finanza, logistica, militare, polizia. ecc.


Tempu di post: Dec-10-2022