• NEWS

News

PDA portatile intelligente rende a manutenzione è a gestione ferroviaria più efficiente

A necessità di u sviluppu ecunomicu guida u sviluppu di u trasportu ferroviariu cum'è e ferrovie ordinarie, ferrovie d'alta velocità, ferrovie ligeri è metro.À u listessu tempu, u trasportu ferroviariu porta un grande flussu di persone è di merchenzie, è hè una forza motrice inesauribile per u decollo ecunomicu.Siccomu a maiò parte di l'equipaggiu di transitu ferroviariu mudernu hà e caratteristiche di cumplessità è automatizazione, chì esige esigenze assai elevate per l'equipaggiu di transitu ferroviariu è a gestione di serviziu di passageri, è intelligente.PDA di ferroviapò aiutà in u travagliu di transitu ferroviariu include pattuglia, cuntrollu di merci, gestione di magazzini, cuntrollu di biglietti, ordine di pasti, gestione di l'equipaggiu, prevenzione di l'epidemie è altri travaglii.

terminale di dati mobili per a gestione di u serviziu di ferrovia

Applicazione di intelligentePDA portatilein operazione intelligente è mantenimentu di u transitu ferroviariu:

1. Operazione d'ispezione spot (patrulla): l'ispettori Spot utilizanuPDA d'ispezione intelligenteper eseguisce attività d'ispezione spot in cunfurmità cù e prucedure operative standardizzate, è i risultati di l'ispezione spot sò caricati attraversu e camere di u dispositivu, WiFi è 4G.

2. Verificazione di u bigliettu: Utilizendu a tecnulugia di ricunniscenza NFC è codice à barre di u PDA intelligente per verificà l'infurmazioni di u bigliettu, è quandu u numeru di u bigliettu in i sistemi di verificazione automatica hè insufficiente o u sistema falla, attraversu u scambiu di dati cù u fondu, u rifornimentu di u bigliettu è U prucessu di verificazione pò esse cumpletu.

3. Vendita di merchenzie è ordine di l'alimentu: Durante u prucessu di vendita di merchenzie è ordine d'alimentu nantu à u trenu, u venditore pò aduprà u dispositivu portatile PDA per fà inchiesta in situ, fattura, carica è altre operazioni nantu à e merchenzie.

4. Gestione di l'arnesi è i consumabili: aghjunghje etichette RFID (o codici à barre) à l'arnesi, è adupràPDA portatili RFIDper realizà l'inventariu, prestitu, torna per assicurà a gestione sicura di i consumabili di l'arnesi durante l'usu.

5. A misurazione di a temperatura è a prevenzione di l'epidemie: U trasportu di ferrovia o d'alta velocità hè densamente populatu è si move spessu, è a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie hè particularmente impurtante.Utilizendu u sistema di misurazione è identificazione di a temperatura di un PDA intelligente pò realizà l'identificazione di l'infurmazioni di u persunale, a raccolta di dati di a temperatura di u corpu, l'upload di l'infurmazioni nantu à a temperatura di u corpu, a gestione di traccia chjusa, a gestione di rapporti è altre funzioni.

Handheld-Wirelessdispusitivi tirminali mobilepò integrà l'identificazione NFC, l'identificazione di codici a barre, a lettura RFID, a misurazione di a temperatura è i sistemi di cullizzioni di informazioni di itinerariu per aiutà i treni è e ferrovie d'alta velocità à ottene una gestione integrata di diverse imprese, aumentendu assai l'efficienza di mantenimentu è di gestione di u transitu ferroviariu, per migliurà i livelli di serviziu.


Tempu di Postu: Aug-16-2022