• NEWS

News

Soluzione di monitoraghju di a presenza RFID in l'industria minera

https://www.uhfpda.com/news/rfid-attendance-monitoring-solution-on-mine/
A causa di a particularità di a produzzione di a miniera, hè in generale difficiuli di capisce a distribuzione dinamica è u funziunamentu di u persunale sottuterra in una manera puntuale.Una volta accadutu un accidentu, ci hè una mancanza di infurmazione affidabile per u salvata di u persunale sotterraneo, è l'efficienza di salvezza d'emergenza è salvezza di salvezza hè bassa.Per quessa, l'industria minera hà bisognu urgente di un sistema di gestione di seguimentu è di posizionamentu per u persunale sotterraneo, chì pò capisce a pusizione è a traiettoria di l'attività di ogni persona sottu terra in tempu reale, chì avarà un effettu pusitivu nantu à a sicurità di a produzzione di mine è riduce e vittime à un certa misura.À u listessu tempu, l'infurmazione di u locu caricata pò ancu esse usata cum'è u record di presenza di u persunale.

USistema di monitoraghju di a presenza di u persunale RFIDusa carte d'identificazione passiva RFID è applicà a tecnulugia d'identificazione automatica di l'infurmazioni per eseguisce l'assistenza in tempu reale, u seguimentu è u posizionamentu, è a gestione di u persunale di a miniera di carbone.Eseguite l'identificazione senza cuntattu è a visualizazione di seguimentu di u mira in muvimentu in a strada, è tirate fora u locu di u persunale, chì pò esse trasmessu remotamente à u centru di dati di u dipartimentu di gestione superiore mentre esse mostratu nantu à l'ospite in terra.Stu sistema pò gestisce currettamente a relazione trà a sicurità è a produzzione, a sicurità è l'efficienza, migliurà a prestazione precisa, in tempu reale è rapida di e funzioni di monitoraghju di a sicurezza di a miniera di carbone, è gestisce in modu efficace i minatori per assicurà l'operazione efficiente di salvezza d'emergenza è salvezza di salvezza.

Principiu di u sistema RFID:

Installa antenne di radiofrequenza olettore RFIDDispositivu è substazioni sotterranee in i passaghji induve e persone chì entranu in a minera passanu è i tunnel chì deve esse monitoratu.Quandu u persunale passa u dispusitivu, a carta d'identificazione passiva incapsulata in u capu di a minera induce l'energia di u campu magneticu di l'antenna di freccia radio è emette un numeru ID unicu globale.À u listessu tempu, l'infurmazioni persunali cullucate da ellu stessu sò subitu caricate in l'antenna di freccia radio, è l'antenna di freccia radio manda l'infurmazioni leghjite à a substazione sotterranea attraversu u cable di trasmissione di dati, è a substazione sotterranea riceverà l'infurmazione di l'impiegatu currispundenti à a carta d'identità passiva è u tempu rilevatu.Immagazzinatu in l'almacenamiento di dati, quandu u servitore di u centru di monitoraghju deve esse inspeccionatu, serà caricatu à u servitore di u centru di monitoraghju attraversu l'interfaccia di trasmissione di dati per a visualizazione è a dumanda.

Prucessu di funziunamentu specificu

(1) L'imprese di produzzione di a miniera di carbone installanu l'equipaggiu di a substazione sotterranea è u lettore RFID à l'intersezzione di i tunnel sotterranei è e facce di travagliu.
(2) L'imprese di produzzione di miniere di carbone equipanu carte d'identificazione RFID per u persunale di u funziunamentu.
(3) A basa di dati di u sistema registra l'infurmazioni basi di a persona chì currisponde à a carta d'identità, cumprese l'infurmazioni basi cum'è nome, età, sessu, squadra, tipu di travagliu, titulu di travagliu, foto persunale è periodu di validità.
(4) Dopu chì l'impresa di produzzione autorizeghja a carta d'identità, entrerà in vigore.U scopu di l'autorizazione include: u tunnel o a superficia di travagliu chì l'impiigatu pò accede.Per impediscenu u persunale irrilevante è u persunale illegale di entre in u tunnel o a faccia di travagliu, u sistema stabilisce l'accessu di a carta à u tunnel o a faccia di travagliu di u modulu di gestione di l'anzianu è u fallimentu di a carta, rappurtandu a perdita, etc.
(5) U persunale chì entra in u tunnel deve purtà a carta d'identità cun elli.Quandu u titulare di a carta passa per u locu induve u sistema d'identificazione hè stallatu, u sistema ricunnosce u numeru di a carta.U tempu è altri dati sò trasmessi à u centru di surviglianza in terra per a gestione di dati;se u numeru di a carta raccolta ùn hè micca validu o entra in u canali ristrettu, u sistema hà automaticamente alarme, è u persunale di u centru di monitoraghju riceve u signale di alarme è immediatamente eseguisce e prucedure pertinenti di gestione di u travagliu di sicurità.
(6) Una volta chì un accidentu di salvezza si trova in u tunnel, u centru di surviglianza pò cunnosce a situazione basica di e persone intrappulate in a prima volta, chì hè cunvenutu per u sviluppu di u travagliu di salvezza di accidenti.
(7) U sistema pò generà automaticamente dati di rapportu nantu à e statistiche è a gestione di l'operazioni di assistenza per migliurà l'efficienza di gestione.

Applicazione funziunale

1. Funzione di presenza: pò cuntà u nome, u tempu, a pusizione, a quantità, etc. di u persunale chì entra in u pozzu in tempu reale, è cuntà puntuale u numeru di turni, turni, infurmazione tardiva è partenza anticipata di u persunale in ogni unità. ;stampa ecc.
2. Funzione di seguimentu: seguimentu dinamicu in tempu reale di u persunale sotterraneo, visualizazione di a pusizione, riproduzione di pista in esecuzione, dumanda dinamica in tempu reale di a distribuzione di u persunale sotterraneo in una certa zona in un certu tempu.
3. Funzione Alarm: U sistema pò automaticamente visualizà è alarme quandu u numeru di pirsuni chì entra in u pozzu supera u pianu, l'entrata in l'area ristretta, u tempu di u pozzu ascendante è u fallimentu di u sistema.
4. Ambulance search: Si pò furnisce infurmazione locu per facilità u salvezza puntuale.
5. Funzione Range: Sicondu i bisogni, u sistema pò automaticamente misurà a distanza trà ogni dui punti, sta distanza hè a distanza attuale di a minera.
6. Funzione di rete: U sistema hà una funzione di rete putente.Sicondu i bisogni di l'utilizatori, u centru di surviglianza è ogni sistema di u nivellu di mine ponu esse in rete in una reta di l'area lucale, cusì chì tutti i sistemi di livellu di mine in rete ponu sparte i dati di seguimentu di l'assistenza in u scopu di i diritti d'usu., chì hè cunvene per a dumanda è a gestione remota.
7. Funzione di espansione: U sistema furnisce un spaziu di espansione forte, è u sistema di gestione di u veiculu, l'identità di u cuntrollu di l'accessu è u sistema di assistenza pò esse allargatu secondu i bisogni.


Tempu di post: 30-Sep-2022