• NEWS

News

U PDA di biglietteria portatile facilita a verificazione di i biglietti

Attrazioni turistiche, parchi di divertimentu, teatri, cuncerti è esibizioni, stadii è altri spazii di l'avvenimenti anu un grande flussu di persone cù una larga varietà di biglietti è prucessi cumplessi di verificazione di biglietti.U metudu tradiziunale di cuntrollu di u bigliettu manuale face parechje sfide, è u PDA intelligente di u bigliettu rende l'affari di cuntrollu di u bigliettu simplice è convenientu.

I prublemi di a gestione tradiziunale di i biglietti:

1. Verificazione manuale di u bigliettu: L'efficienza di u cuntrollu di u bigliettu hè bassu, soprattuttu in a stagione di l'attività di punta, è u tempu di fila hè longu, chì pò facilmente affettà l'esperienza di u cliente è ancu causanu periculi di sicurezza per via di l'affollamentu.
2. Poveru prestazione anti-falsificazione: hè faciule di stampà i biglietti falsi, causannu pèrdite à u locu scenicu;
3. Pochi punti di vendita di bigliettu : hè assai inconveniente per cumprà i biglietti ;
4. statistiche d'inventariu manuale: u bigliettu scenicu s'appoghja nantu à statistiche d'inventariu manuale, chì hà una alta rata d'errore è una poca puntualità;
5. I biglietti ùn ponu micca esse riutilizzati, chì facilmente portanu à littering di i biglietti è dannu l'igiene ambientale publica.

UDispositiu portatile di cuntrollu di i bigliettipò aghjunghje codice à barre, identificazione RFID è NFC è altri moduli funzionali è integra cù sistemi di software secondu i bisogni di l'usu, è apprufittate di i so vantaghji funziunali, cum'è l'identificazione di scanning, a cumunicazione in rete wireless, l'elaborazione di dati, etc., per compie rapidamente è accuratamente. u compitu di cuntrollu di u bigliettu, mentre risparmià i costi di u travagliu.

lettore pda di biglietti per android

 

Vantaghji diPDA di biglietteria intelligente mobile :
1. U persunale pò aduprà u dispositivu di biglietteria portatile per scansà u bigliettu carta / elettronicu QR / codice à barre è carte IC è altri biglietti per a verificazione.U sistema registra automaticamente è verifica l'infurmazioni di u bigliettu, chì migliurà assai l'efficienza di l'ispezione di u bigliettu è riduce u tempu di viaghju di i turisti.
2. codice di bigliettu sò unichi, unmodifiable è unreproducible, cusì cumplettamente risolviri u prublema di frode bigliettu.
3. U PDA di biglietteria portatile supporta 3G, 4G, bluetooth, wifi, cumunicazione infrared è altri modi, è l'ambiente di rete stabile assicura u prugressu lisu di u cuntrollu di u bigliettu.Pò esse usatu in modu flessibile per risponde à i bisogni di cuntrollu di u bigliettu di lochi scenici è diverse altre attività.
4. Funzioni cumpletu cum'è vendita di bigliettu, statistiche di dati, dumanda di informazioni, gestione di u sistema, etc.;i dati di cuntrollu di u bigliettu sò sincronizati cù u sistema di fondo in tempu reale, è a gestione di l'infurmazioni di i dati di cuntrollu di u bigliettu scenicu hè realizatu.
5. i dispusitivi portatili mobile, faciuli à piglià è aduprà, chì ponu esse flexibly dispiegati in ogni mumentu secondu u flussu di persone à ogni porta di u bigliettu.

Handheld-WirelessPDA di biglietteria mobilesò dotati di sistema Android è ponu esse cunfigurati cù sensori IoT: codice a barre unidimensionale è lettore di codice bidimensionale, lettore RFID NFC, supportu IP65, 4G, Bluetooth, wifi, cumunicazione telefonica, GMS, GPS, camera è altre funzioni, è ponu accettà servizii persunalizati, chì sò largamente usati in a gestione di logistica è magazzinu, gestione di vendita, ispezione di biglietti d'admission è altre industrie!


Tempu di post: Jul-21-2022