• NEWS

News

Cumu sceglie u tag RFID UHF secondu diversi scenarii d'applicazione?

Nta l'ultimi anni, per via di l'approfondimentu cuntinuu di a cunniscenza di e persone di a tecnulugia RFID è di a cuntinuu riduzzione di i costi di l'applicazione, RFID hà cuntinuatu à accelerà a so penetrazione in tutti i campi di a vita.Per esempiu, l'industria di vestiti, a gestione di i libri di a biblioteca, a classificazione di a logistica di l'aeroportu, u seguimentu di i bagaglii aerei, ecc.I tags più cumunimenti utilizati in a tecnulugia RFID ponu esse divisi in tag RFID à bassa frequenza, tag RFID à alta frequenza è tags elettronichi RFID ultra-alta frequenza.È tag RFID UHF èLettore RFID UHFdispusitivussò largamente usati perchè ponu ricunnosce l'uggetti in movimentu d'alta velocità, realizà a ricunniscenza simultanea di parechji oggetti, riutilizzabili, grande memoria di dati etc.

In scenarii d'applicazioni diversificati, ci sò ricchi tipi di etichette.
Siccomu diverse industrie è scenarii d'applicazione anu differenze significative in i requisiti è e cundizioni d'utilizazione, chì pruposti per u rendiment è a forma di l'etichette.Questu hè principarmenti basatu annantu à l'equilibriu di i bisogni di l'affari, e cundizioni di u prucessu, i costi di l'applicazione, l'ambiente di u scenariu di l'applicazione, etc. Per esempiu, se l'ughjettu identificatu hè un pruduttu metallicu, hè necessariu aghjunghje materiali assorbenti per ottene proprietà resistenti à i metalli.

I prudutti di l'etichetta elettronica ponu esse divisi in trè categurie in termini di modalità, includenu etichette tradiziunali autoadesive, etichette stampate à iniezione è etichette di carte.L'etichetta elettronica tradiziunale RFID incapsula u chip RFID in una forma autoadesiva, chì hè adattata per l'usu in scenarii cum'è autostrade, parcheggi è cullizzioni automatica di informazioni di produttu in linee di produzzione industriale.E carte IC senza cuntattu sò spessu usate in u campus, u trafficu, u cuntrollu di l'accessu è altri scenarii, etc., è hè faciule per vede etichette in forma speciale fatta da stampaggio iniezione in cuntrollu di accessu.

Inoltre, perchè e diverse paesi è regioni anu una diversa allocazione di spettru, a cobertura di e definizioni di banda di freccia RFID UHF hè ancu diversa, per esempiu:
(1) I bandi di freccia in Cina sò: 840 ~ 844MHz è 920 ~ 924MHz;
(2) A banda di frequenza di l'UE hè: 865MHz ~ 868MHz;
(3) A banda di freccia in Giappone hè: trà 952MHz è 954MHz;
(4) Hong Kong, Tailanda è Singapore sò: 920MHz ~ 925MHz;
(5) E bande di freccia di i Stati Uniti, Canada, Portu Riccu, Messicu è Sudamerica sò: 902MHz ~ 928MHz.

Applicazioni cumuni è forme di etichettatura di UHF RFID

QQ截图20220820175843

(1) Etichetta di carta rivestita / etichetta tessuta in l'industria di scarpi è vestiti
I tag RFID sò cumunimenti usati in l'industria di calzature è vestiti, chì hè ancu unu di i spazii cù u più grande cunsumu di tag RFID UHF.
L'intruduzioni di a tecnulugia RFID in l'industria di calzature è vestiti hè un prucessu tutale, da e fabbriche à i magazzini à i terminali di vendita.Puderà raccoglie automaticamente i dati di ogni ligame di operazione cum'è l'ispezione di l'arrivu, u magazzinu, l'attribuzione, u cambiamentu di magazzinu, u conte di l'inventariu, etc. Per assicurà a rapidità è a precisione di l'input di dati in tutti l'aspetti di a gestione di magazzinu, è assicurà chì l'impresa. captazione puntuale è precisa di i dati reali di l'inventariu, mantenimentu raghjone è cuntrollu di l'inventariu di l'impresa.In u casu di un layout di vendita glubale, i FMCG di moda anu esigenze elevate nantu à a liquidità di e merchenzie, è l'usu di tag RFID pò migliurà assai l'efficienza di a gestione di a circulazione di u produttu.

(2) Etichetta elettronica ceramica
I tag elettronichi ceramichi sò tag elettroni incapsulati chì basanu nantu à materiali ceramichi, cù caratteristiche elettriche elevate è resistenza d'alta prestazione, fragili è anti-trasferimentu.L'antenna tag elettronica installata nantu à u sustrato ceramicu hà una piccula perdita dielettrica, boni caratteristiche d'altu livellu, prestazione di antenna stabile è alta sensibilità.Hè soprattuttu utilizatu in magazzini logistichi, parcheghju intelligente, gestione di linea di produzzione, rilevazione anti-falsificazione è altri campi.

(3) Etichetta ABS
L'etichetti ABS sò etichette cumuni stampate à iniezione chì sò spessu usate in scenarii di gestione logistica.Pò esse stallatu nantu à a superficia di metalli, muru, prudutti di legnu è prudutti di plastica.A causa di a forte funzione protettiva di a capa superficiale, hè resistente à l'alta temperatura è l'umidità, adattatu per l'ambienti di travagliu duri.

(4) Etichette di silicone per lavare i vestiti
L'etichette di silicone utilizanu tecnulugia di imballaggio di silicone è sò soprattuttu usate in l'industria di lavare.Perchè u silicone hè morbidu è deformabile, è hà e caratteristiche di resistenza à a temperatura alta è resistenza à u fretu, hè spessu usatu per a gestione di l'inventariu di asciugamani è prudutti di vestiti.

(5) Etichetta per fascette
L'etichette per i cables sò generalmente imballate cù materiali di nylon PP +, chì anu caratteristiche eccellenti cum'è facilità d'installazione è smontaggio, impermeabilità è resistenza à alta temperatura.Sò spessu usati in u seguimentu logisticu, a tracciabilità di l'alimentariu, a gestione di l'assi è altri campi.

(6) Etichetta di carta PVC epossidica
A carta fatta di materiale PVC pò esse persunalizatu secondu a forma, cusì chì a carta hà l'aspettu è a struttura di l'artisgianati, è pò prutege in modu efficace u chip internu è l'antenna, è hè cunvenutu per portà.Pò esse usatu per u cuntrollu di l'accessu, a gestione d'identificazione di l'articuli, chips di ghjocu è altri scenarii.

(7) Etichetta PET
PET hè l'abbreviazione di film di poliester, è u film di poliester hè un tipu di film plasticu polimeru, chì hè sempre più favuritu da i cunsumatori per via di a so eccellente prestazione cumpleta.Pò bluccà i raghji ultraviolet, hà una bona resistenza à a temperatura alta è bassa, è hà una bona resistenza à u creep.L'etichette PET sò spessu usate in scenarii di gestione di ghjuvelli.

(8) Etichetta di lavanderia PPS
L'etichetta di lavanderia PPS hè un tipu cumuni di tag RFID in l'industria di lavare linu.Hè simile in forma è dimensione à i buttoni è hà una forte resistenza à a temperatura.A gestione di lavare diventa più efficiente è trasparente usendu etichette di lavanderia PPS.

Dispositivi terminali portatili mobile Android

Handheld-Wireless hè stata prufondamente impegnata in a R & S è a produzzione di l'equipaggiu RFID per più di deci anni, è pò furnisce diverse tag UHF,lettori RFID, handheld è suluzioni persunalizati.


Tempu di Postu: Aug-23-2022