• NEWS

News

Chì ci hè a diffarenza trà tag RFID attivi, semi-attivi è passivi

I tag elettronichi RFID sò cumposti da tag, lettori RFID è sistemi di almacenamentu è trasfurmazioni di dati.Sicondu i metudi di furnizzioni di energia, RFID pò esse divisu in trè tippi: RFID attivu, RFID semi-attivu è RFID passivu.A memoria hè un chip cù una antenna.L'infurmazioni in u chip pò esse usatu per identificà u mira.A funzione principale hè di identificà e merchenzie.
QQ截图20221021171

A diffarenza trà tag RFID attivi, semi-attivi è passivi hè a siguenti:

1. Cuncepzioni

L'rfid attivu hè alimentatu da a bateria integrata, una categuria di tag elettroni definiti da i diversi modi di alimentazione di tag elettroni, è di solitu sustene l'identificazione di longa distanza. e tag RFID passivi.In a maiò parte di i casi, spessu entre in u statu dormitu è ​​ùn viaghja micca, è ùn manda micca signali RFID à u mondu esternu.Solu quandu si trova in a gamma di segnali di attivazione di l'attivatore d'alta frequenza, l'etichetta attiva serà attivata è u travagliu RFID passiu, vale à dì, l'etichetta di frequenza radio passiva adopta u modu di travagliu di u trasportatore, hà capacità anti-interferenza, l'utilizatori ponu persunalizà lettura è scrittura di dati standard, l'efficienza hè assai còmuda in una piattaforma appiecazione speciale, è a distanza di lettura pò ghjunghje à più di 10 metri.

2. U principiu di travagliu

Tag elettroni attivu significa chì l'energia di u travagliu di u tag hè furnita da a bateria.A bateria, a memoria è l'antenna inseme custituiscenu un tag elettronicu attivu.Differenti da a forma di attivazione di a frequenza radio passiva, l'RFID attivu hè dotatu di un elementu di almacenamentu indipendente in l'internu.L'energia piena, è ancu mandà l'infurmazioni mettendu a banda di frequenza prima di rimpiazzà a bateria.
I tags attivi anu una distanza di travagliu più grande, una capacità d'almacenamiento più grande, è una putenza di calculu più forte per via di u so suministru di energia cuntinuu, è ponu attivamente mandà segnali chì cuntenenu informazioni interattive à frequenze specifiche à u lettore.L'affidabilità di u travagliu hè alta, è a distanza di trasmissione di u signale hè longa.In ogni casu, per via di l'influenza di l'energia di a bateria, a vita di e tag attive hè limitata, in generale solu 3-10 anni.Cù u cunsumu di l'energia di a bateria in u tag, a distanza di a trasmissione di dati diventerà più chjuca è più chjuca, chì influenzerà u funziunamentu normale di u sistema RFID.

RFID semi-attivu, tag elettroni attivi cumuni funzionanu in a banda di frequenza 433M o in a banda di frequenza 2.4G.Funziona bè dopu esse attivatu.A distanza di attivazione di l'attivatore d'alta freccia hè limitata, è ùn pò micca esse attivata cù precisione in una distanza chjuca è una piccula gamma.In questu modu, u tag attivu hè posizionatu cù l'attivatore di freccia bassu cum'è u puntu di basa, è i diversi punti di basa sò stallati in diverse pusizioni, è dopu un grande L'area usa un lettore di longa distanza per identificà è leghje u segnu, è poi carica u signale à u centru di gestione da diversi metudi uploading.In questu modu, u prucessu tutale di cullizzioni di signali, trasmissione, trasfurmazioni è applicazione hè cumpletu.
Simile à u tag attivu, u tag semi-attivu hà ancu una bateria in l'internu, ma a bateria furnisce solu supportu per u circuitu chì mantene e dati è u circuitu chì mantene a tensione di travagliu di u chip, è hè utilizatu per guidà u circuitu integratu. Dentru u tag per mantene u statu di travagliu.
Prima chì l'etiqueta elettronica entre in u statu di travagliu, hè stata in un statu di dorme, chì hè equivalente à una tag passiva.U cunsumu d'energia di a bateria in u tag hè assai chjucu, cusì a bateria pò durà parechji anni o ancu finu à 10 anni.Quandu u tag elettronicu entra in l'area di travagliu di u lettore, hè stimulatu da u signale di freccia radio mandatu da u lettore, è l'etichetta entra in u statu di travagliu.L'energia di u tag elettronicu vene principarmenti da l'energia di freccia radio di u lettore, è a bateria interna di u tag hè principalmente utilizata per cumpensà u campu di freccia radio.Forza insufficiente.

U rendiment di tag RFID passivi hè assai affettatu da a dimensione di l'etichetta, u metudu di modulazione, u valore di u circuitu Q, u rendiment di u dispusitivu è a prufundità di modulazione.I tag passivi ùn anu micca un suministru di energia integratu, è sò principalmente alimentati da i fasci mandati da u lettore RFID.
Quandu u signale di radiofrequenza di u campu elettromagneticu in u quale si trova l'etichetta hè abbastanza forte, l'infurmazioni di dati almacenati in u chip ponu esse mandati à u lettore, di solitu includendu l'infurmazioni d'identità di tag, u target d'identificazione o i dati pertinenti di u pruprietariu. .
Ancu s'è a distanza di tag elettroni passivi hè corta, u costu hè bassu, a dimensione hè chjuca, a vita di serviziu hè assai longa, è pò travaglià in una varietà di ambienti duri, è ponu risponde à i bisogni di a maiò parte di i sistemi di applicazione pratichi sottu diverse regulamentu radio.Hè u più utilizatu in u mercatu.

Comu sceglie u tag RFID?
Tags ilittronica attivu hannu una longa distanza upirativu, è a distanza trà tag RFID attivu è lettori RFID pò ghjunghje sin'à decine di metri, o ancu cintinara di metri, ma affettatu da capacità batterie, a vita hè cortu, è u vulume hè grande è u costu. più altu.
I tag elettroni passivi sò chjuchi in grandezza, ligere in pesu, pocu costu è longu in a vita.Puderanu esse fatti in diverse forme, cum'è fogli o fibbie, è sò usati in ambienti diffirenti.Siccomu ùn ci hè micca un fornimentu d'energia interna, a distanza trà e tag RFID passivi è i lettori RFID hè limitata, di solitu in pochi metri o più di deci metri, chì generalmente necessitanu lettori RFID di putenza più altu.
RFID semi-attivu: U prezzu hè relativamente moderatu, ma a funzione hè relativamente chjuca, è i requisiti di l'applicazione pratica sò relativamente minimi.


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022