• NEWS

News

Cosa hè NFC?chì hè l'applicazione in a vita di ogni ghjornu?

NFC hè una tecnulugia di cumunicazione wireless à corta distanza.Sta tecnulugia hà evolutu da l'identificazione di radiofrequenza senza cuntattu (RFID) è hè stata sviluppata cumuna da Philips Semiconductors (ora NXP Semiconductors), Nokia è Sony, basatu annantu à RFID è tecnulugia di interconnessione.

Near Field Communication hè una tecnulugia di radiu d'alta freccia di corta distanza chì opera à una distanza di 10 centimetri à 13.56MHz.A velocità di trasmissione hè 106Kbit/sec, 212Kbit/sec o 424Kbit/sec.

NFC combina e funzioni di un lettore senza contactu, una carta contactless è peer-to-peer in un unicu chip, chì permette l'identificazione è u scambiu di dati cù i dispositi cumpatibili nantu à brevi distanzi.
1. Modu attivu: In u modu attivu, quandu ogni dispusitivu vole mandà dati à un altru dispusitivu, deve generà u so propiu campu di freccia radio, è sia u dispusitivu iniziali è u dispusitivu di destinazione deve generà u so propiu campu di freccia radio per a cumunicazione.Questu hè u modu standard di cumunicazione peer-to-peer è permette una configurazione di cunnessione assai veloce.
2. Modu di cumunicazione passiva: U modu di cumunicazione passiva hè ghjustu u cuntrariu di u modu attivu.À questu tempu, u terminal NFC hè simulatu cum'è una carta, chì solu risponde passivamente à u campu di freccia radio mandatu da altri apparecchi è leghje / scrive l'infurmazioni.
3. Modu bidirezionale: In questu modu, i dui lati di u terminal NFC mandanu attivamente u campu di freccia radio per stabilisce una cumunicazione puntu à puntu.Equivalente à i dui dispositi NFC in modu attivu.

NFC, cum'è una tecnulugia di cumunicazione vicinu à u campu populari in l'ultimi anni, hè largamente utilizata.L'applicazioni NFC ponu esse divisu in i seguenti trè tippi basi

1. Pagamentu
L'applicazione di pagamentu NFC si riferisce principalmente à l'applicazione di u telefuninu cù a funzione NFC per simulà una carta bancaria, una carta è cusì.L'applicazione di pagamentu NFC pò esse divisa in duie parti: applicazione in ciclu apertu è applicazione in ciclu chjusu.L'applicazione di NFC virtualizata in una carta bancaria hè chjamata applicazione open-loop.Ideale, un telefuninu cù a funzione NFC è aghjunghjendu una carta bancaria analogica pò esse usata cum'è una carta bancaria per svià u telefuninu nantu à e macchine POS in supermercati è centri commerciali.In ogni casu, per via di a popularità di Alipay è WeChat in Cina, a proporzione attuale di NFC in l'applicazioni di pagamentu domesticu hè relativamente chjuca, è hè più cunnessu è bundle cù Alipay è WeChat Pay cum'è un mezzu per assiste Alipay è WeChat Pay per l'autentificazione di l'identità. .

L'applicazione di NFC chì simula una carta di una sola carta hè chjamata applicazione in ciclu chjusu.Attualmente, u sviluppu di l'applicazioni NFC in circuitu chjusu in Cina ùn hè micca ideale.Ancu s'è u sistema di trasportu publicu in certi cità hà apertu a funzione NFC di i telefuni mobili, ùn hè micca popularizatu.Ancu se alcune cumpagnie di telefonia mobile anu pilotatu a funzione di a carta di bus NFC di i telefunini mobili in alcune cità, in generale anu bisognu di attivà i tariffi di serviziu.In ogni casu, si crede chì cù a popularizazione di i telefoni mobili NFC è a maturità cuntinua di a tecnulugia NFC, u sistema di una sola carta sustene gradualmente l'applicazione di i telefoni mobili NFC, è l'applicazione in ciclu chjusu avarà un futuru brillanti.

https://www.uhfpda.com/news/what-is-nfc-whats-the-application-in-daily-life/

2. Applicazione di sicurezza
L'applicazione di a sicurità NFC hè principalmente di virtualizà i telefoni cellulari in carte di cuntrollu d'accessu, bigliettu elettronicu, etc. A carta di cuntrollu d'accessu virtuale NFC hè di scrive i dati di a carta di cuntrollu d'accessu esistenti in l'NFC di u telefuninu, in modu chì a funzione di cuntrollu di l'accessu. pò esse realizatu utilizendu un telefuninu cù un bloccu di funzione NFC senza aduprà una smart card.L'applicazione di u bigliettu elettronicu virtuale NFC hè chì dopu chì l'utilizatore hà acquistatu u bigliettu, u sistema di bigliettu manda l'infurmazioni di u bigliettu à u telefuninu.U telefuninu cù a funzione NFC pò virtualizà l'infurmazioni di u bigliettu in un bigliettu elettronicu, è u telefuninu pò esse direttamente trascinatu à u cuntrollu di u bigliettu.L'applicazione di NFC in u sistema di sicurezza hè un campu impurtante di l'applicazione NFC in u futuru, è a prospettiva hè assai larga.L'applicazione di NFC in questu campu ùn pò micca solu salvà u costu di l'operatori, ma ancu porta assai cunvenzione à l'utilizatori.L'usu di i telefoni cellulari per rimpiazzà virtualmente e carte di cuntrollu di l'accessu fisicu o i biglietti di carte magnetiche pò riduce u costu di produzzione di i dui in una certa misura, è à u stessu tempu facilitate l'utilizatori à apre è swipe carte, migliurà u gradu d'automatizazione in una certa misura, riduce. u costu di l'assunzione di u persunale di emissione di carte è migliurà l'efficienza di u serviziu.

https://www.uhfpda.com/news/what-is-nfc-whats-the-application-in-daily-life/

3. Applicazione tag NFC
L'applicazione di l'etichetta NFC hè di scrive una certa informazione in una tag NFC, è l'utilizatore pò immediatamente ottene l'infurmazioni pertinenti semplicemente trascinendu l'etichetta NFC cù u telefuninu NFC.Per esempiu, i cummircianti ponu mette tag NFC chì cuntenenu poster, infurmazione promozionale è publicità à a porta di a tenda.L'utilizatori ponu utilizà i telefuni mobili NFC per ottene infurmazioni pertinenti secondu e so bisogni, è ponu accede à e rete suciale per sparte ditaglii o cose boni cù l'amichi.Attualmente, i tag NFC sò largamente usati in carte di assistenza di u tempu, carte di cuntrollu di accessu è carte d'autobus, etc., è l'infurmazioni tag NFC sò identificate è leghje attraversu un dispositivu di lettura NFC speciale.

https://www.uhfpda.com/news/what-is-nfc-whats-the-application-in-daily-life/

Handheld-wirelesshè stata focu annantu à u sviluppu è a produzzione di i dispositi IoT basati nantu à a tecnulugia RFID dapoi parechji anni, chì furnisce à i clienti prudutti è servizii persunalizati cumpresiEquipamentu di lettura è scrittura RFID, telefoni NFC,scanner di codici a barre, handhelds biometrici, tag elettronichi è software d'applicazione rilativi.


Tempu di post: 15-10-2022