• NEWS

News

Chì fattori determinanu u prezzu di i dispositi terminali industriali?

Ch'ella sia in l'industria di vendita, logistica è magazzinu, o industrii di serviziu publicu cum'è l'industria medica, i dispositi portatili sò stati vistu.Stu dispusitivu pò leghje l'infurmazioni nascosti in l'etichetta scannendu codici à barre o tag elettronichi RFID.È hè relativamente ligeru, cusì hè assai cunvenutu à utilizà, è u scopu di l'applicazione hè ancu assai largu.Tuttavia, u prezzu di un handheld industriale varieghja assai da centinaie à millaie.

Pda portatile di codice a barre di computer mobile Android

 

I fatturi chì determinanu u prezzu di aterminale portatile sò i seguenti:

1. A marca di i dispusitivi tirminali portatili:

A marca hè un ghjudiziu cumpletu di a capacità di produzzione di u fabricatore, a qualità di u produttu, a capacità d'innuvazione generale di a cumpagnia è u serviziu post-vendita.Una bona macchina di marca pò esse compru è utilizata cun fiducia.Cum'è un equipamentu di applicazione funziunale, a qualità di l'handheld industriale hè un fattore impurtante per assicurà u funziunamentu stabile di a funzione.Se i prublemi di qualità di u produttu sò spessu, pruvucarà a perdita finanziaria à livellu di luce, è affettanu seriamente l'efficienza di l'affari.Per quessa, anni di forza di marca è prutezzione di a parolla di bocca sò indicatori impurtanti per a scelta di un dispositivu terminale portatile.

2. Cunfigurazione di u rendiment di u produttu:

1).Scanner portatiletesta: codice a barre unidimensionale è codice bidimensionale deve esse sceltu secondu i bisogni di u prugettu.Se i requisiti di usu ùn sò micca elevati, ùn hè micca necessariu un capu di scanning speciale.Solu bisognu di stallà u software di scansione di codice bidimensionale è l'utilizanu cù a camera, chì hà una funzione di scansione unidimensionale è una funzione di scansione bidimensionale.

2).Sia u telefuninu hà a funzione RFID: cum'è a funzione principale di u telefuninu industriale, a scelta di RFID hè particularmente impurtante.Avemu bisognu di analizà secondu i bisogni specifichi di u prugettu, da i dui aspetti di distanza di lettura è forza di signale.Hè abbastanza per selezziunà è cunfigurà u modulu funzionale RFID chì pò risponde à i bisogni di l'usu, è ùn ci hè bisognu di sceglie una cunfigurazione più altu per perdi u costu.

3).Sia chì a portatile hà altre funzioni spiciali: Sicondu i bisogni di a vostra industria o prughjettu, alcuni anu bisognu di cunfigurà altri moduli nantu à a basa di moduli cunvinziunali, cum'è POS card swiping, stampa, ricunniscenza di impronte digitali, ricunniscenza faciale, ricunniscenza d'identità, etc. , allura vi tocca à determinà prima se a macchina pò esse cunfigurata cù i moduli currispundenti, è s'ellu differente moduli ponu esse usatu à u listessu tempu.

4).Risoluzione di u screnu: Se u PDA portatile hà una risuluzione più alta, pò sustene u software bè, mostra l'interfaccia di u funziunamentu di u software in u megliu statu, è migliurà assai l'esperienza d'utilizatore.

5).Sistema upirativu: Avàportatili industrialisò divisi in dui categurie: Android handhelds è Windows handhelds secondu u sistema upirativu.A piattaforma Android hè cunnisciuta per a so apertura è a libertà, è i clienti ponu fà u sviluppu secundariu in u dispusitivu.Windows hè più stabile in u funziunamentu.Dui sistemi ponu esse selezziunati sicondu i bisogni specifichi di u prugettu.

6).Cunfigurazione di l'alimentazione: A batteria di uPDA portatilehè megliu à aduprà una batterie high-voltage è grande capacità, è u cunsumu batterie deve esse u più chjucu pussibule.

7).Livellu di prutezzione: Un livellu di prutezzione più altu pò assicurà u funziunamentu stabile di u portatile in ambienti industriali duri senza affettà l'efficienza di u travagliu.

L'utilizatori finali anu bisognu di sceglie prudutti adattati secondu i so bisogni è i so budgeti quandu sceglienu i dispositi portatili.Quandu sceglie, i venditori anu bisognu di sceglie i prudutti adattati secondu a so propria qualità di u mercatu di destinazione è u posizionamentu di u prezzu, è ancu a so cunniscenza di i moduli funziunali suddivisi.

raccoglitore di dati rfid android

Shenzhen Handheld-Wireless hè stata cuncentrata nantu à a ricerca è u sviluppu di i prudutti di hardware IoT è persunalizà i servizii di sviluppu di software secondu i bisogni di i clienti per più di deci anni.Attualmente, hà un sistema di gestione cumpletu in u disignu di u produttu, a produzzione, a prova, a vendita è a post-vendita.


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022