• NEWS

News

Premiatu "IOTE2021 Gold Award" in a 16th International Internet of Things Exhibition

A 16th International Internet of Things Exhibitio ( IOTE ® 2021) hè stata tenuta à u Centru di Cunvenzione è Esposizione di Shenzhen da u 23 à u 25 d'ottobre 2021. U lettore RFID Handheld-Wireless C6100 hè statu premiatu u "IOTE2021 Gold Award", un premiu di produttu innovativu per u so eccezziunale. prestazione.Lettore RFID C6100, alta sensibilità integrata, longa distanza, alta precisione è funzioni d'alta velocità, aiutanu l'utilizatori à migliurà l'efficienza in a gestione di a produzzione è di l'operazione.

nutizie

"Per spinghja avanti cù a sucetà intelligente è innovativa di tuttu ciò chì hè cunsigliatu è i prudutti di l'Internet di e cose più rapprisentanti è innovatori per inspirà l'imprese à fà più cuntributi à l'Internet di e cose", questu annu u Cumitatu d'Organizazione IOTE hà continuatu à fà. lanciari l'attività di selezzione di prudutti innovativi "IOTE Gold Award" durante u periodu di mostra.100 oggetti premiati sò stati scelti da più di 10 000 mostre da centinaie di espositori è premiati.

Shenzhen Handheld Technology Co., Ltd. hè un prufessore prufessiunale di l'equipaggiu di terminal intelligente portatile in Cina.ci focalizemu nantu à a ricerca è u sviluppu, a produzzione, a vendita è altri servizii di terminali di dati mobili portatili, è i nostri prudutti sò stati largamente usati in logistica, medicina hospitalaria, elettricità, finanza, securità publica, educazione, tassazione, trasportu, turismu è retail. industrii.In u prucessu di ricerca è sviluppu di u produttu, seguimu sempre u cuncettu di cuncepimentu di u produttu di "all in one", è pudemu sceglie u codice 1D, codice 2D, RFID, GPS, ricunniscenza di impronte digitali, lettura di carte d'identità è altre funzioni à u stessu tempu, per risponde rapidamente à i bisogni di ognunu.Handheld-Wireless si focalizeghja nantu à a R&D è a produzzione di hardware IoT, risolve diversi prublemi pratichi incontrati da i clienti in prughjetti IoT attuali, è migliurà continuamente i prudutti.I nostri PDA di raccolta di dati RFID anu un rendimentu stabile, una longa distanza di lettura è una velocità di lettura rapida.Frà elli, a distanza di lettura esterna UHF di a serie C6100 pò esse finu à 20 metri, è a lettura multi-tag 2000 pcs / 10S.U rendiment di tutta a macchina hè stabile è putente.


Tempu di Postu: 29-Mar-2022