• NEWS

News

Applicazione-di-soluzione-di-gestione-intelligente-rfid-in-industria-logistica

Cù u sviluppu di l'ecunumia è u cambiamentu di u metudu di shopping di e persone, a dumanda di distribuzione urbana in diverse industrii cum'è e-commerce è catering hè in crescita, è i bisogni di gestione di l'applicazione per a logistica sò sempre più alti.In questu casu, a suluzione di distribuzione logistica intelligente pò risolve bè i bisogni di sviluppu di l'industria logistica.

Funzioni intelligenti di logistica è distribuzione:
1. Scheduling intelligente: u sistema di gestione intelligente di logistica è distribuzione pò spinghje a strada di consegna ottimale à u terminal intelligente mobile prima di a consegna, è u persunale pò ancu riceve compiti di ricezione tempuranee attraversu u terminal intelligente mobile durante a consegna, per ottene una gestione di pianificazione efficiente. per a flotta è u persunale di spedizione.
2. Supervisione di u prucessu tutale: Basatu nantu à a tecnulugia di posizionamentu GPS è l'applicazione di a rete 4G, i gestori ponu monitorà a situazione di i veiculi è u statutu di e merchenzie in transitu in tempu reale, è rializà a gestione visuale di a sicurità di e merchenzie è di i veiculi.
3. Trè in una cunfirmazione: U terminal di pagamentu intelligente mobile scans u codice per inspeccionà e merchenzie, verificate i receivables di u sistema di gestione intelligente di logistica è distribuzione, è compie u pagamentu, in modu di realizà a cunferma di trè modi di logistica, infurmazione di i clienti. è cunferma di pagamentu.

Logistica è prucessu di distribuzione:
1. Pigliate è riceve e merchenzie: Dopu avè fattu un ordine, u sistema di gestione intelligente di logistica è distribuzione spingerà u nome, u numeru di telefunu è l'indirizzu di consegna à u terminal intelligente mobile di u persunale di spedizione.U persunale di consegna ghjunghje à l'indirizzu designatu per coglie i pezzi, è pò pisà in situ è ​​utilizeghja i dispositi portatili intelligenti chì registranu l'infurmazioni, stampa l'etichetta è scansa l'etichetta per verificà a ricevuta.
2. Scaricà è magazzinu: U persunale di spedizione ghjunghje à u centru di distribuzione per scaricate e merchenzie, è scansà l'etichetta di e merchenzie per assicurà l'inbound.
3. Sorting fora di u magazzinu: Scans l 'etichetta à traversu u pda handheld mobile, sorte è classificà secondu a cità di consegna, è assicuratevi chì u outbound.
4. Carica intelligente: U persunale di consegna scansa l'etichetta di carica, è carica u camione secondu u tempu di consegna, l'indirizzu è u tipu di carica nantu à a prima basa di u primu servitu.
5. Consegna è trasportu: Prima di a consegna, u persunale di spedizione pò scaricà a strada ottima di consegna à u terminal intelligente mobile attraversu u sistema di gestione intelligente di logistica è distribuzione;durante a consegna, u persunale di consegna pò seguità u statutu di e merchenzie in transitu in tempu reale, è u dispositivu terminale portatile pò aghjurnà l'ultimu statutu di consegna.È à u listessu tempu, u persunale di consegna pò riceve compiti di consegna tempuranee attraversu u terminal intelligente per a consegna vicinu.
6. Scansate u codice per riceve u pagamentu è a firma elettronica: Dopu ghjuntu à l'indirizzu di consegna / ricezione, scansate l'etichetta attraversu u terminal intelligente Android per cunfirmà a consegna è a ricezione di e merchenzie è caricate in tempu reale.Pudete ancu aduprà u terminal smart mobile per svià a carta per cullà u pagamentu.


Tempu di Postu: 26-Nov-2022