• NEWS

News

Applicazione di i dispositi RFID in Smart Water Meter Management

A gestione di u metru d'acqua hè una parte impurtante di a gestione di a cumpagnia di l'acqua.Tuttavia, a causa di u mètudu tradiziunale di travagliu di lettura manuale di u metru, ùn hè micca solu inefficace, ma hà ancu u fenomenu di copia sbagliata è copia mancante, chì affettanu a gestione è i benefici operativi di e cumpagnie di furnimentu d'acqua.Dunque, un metudu di lettura di u metru di l'acqua di u rubinettu più efficaci è faciule da supervisione hè urgentemente necessariu per rinfurzà a gestione di l'affari di lettura di metru è migliurà l'efficienza di u travagliu è a precisione di a lettura di u metru.

Sfida:
1. U mètudu tradiziunale manuale di lettura di metru di casa hà una efficienza bassa è un altu costu di travagliu;
2. Ci sò fenomeni cum'è a copia stimata, a copia sbagliata, a copia mancante, ecc.
3. Ùn hè micca fàciule à salvà è interrogà i dati di cunsumu d'acqua di l'utilizatori, chì ùn hè micca favurevule à u dipartimentu di pruduzzione di pruduzzione per sapè u cunsumu d'acqua di ogni spaziu in ogni mumentu, in modu di organizà in modu ragiunate a pruduzzione è a pianificazione di risorse d'acqua;
4. Hè impussibile di cunnosce u cunsumu d'acqua di l'utilizatori in u tempu, è quandu si trova una situazione anormale, a perdita serà relativamente grande.

Soluzione:
A cumpagnia di l'acqua cunfiguraterminali portatili intelligentie tags ilittronica RFID, RFID IC card smart water meters è altre equipaggiu hardware cumminata cù u prugrammu di fondo, à traversu uterminale di cullezzione di dati mobiliper leghje etichette elettroniche è carte IC per identificà l'infurmazioni di l'utilizatori, leghje l'infurmazioni di l'acqua è automaticamente deduzzione di i tariffi, realizà facilmente a gestione automatica di lettura di u metru, migliurà assai l'efficienza di u travagliu è a precisione di a lettura di u metru, è eliminà una seria di prublemi esistenti in a lettura manuale di metru. .Inoltre, i dati di u voluminu di l'acqua ponu esse cunnessi à a rete per mezu di u terminal portatile è caricati in u sistema di gestione di fondo in tempu reale, per chì u manager pò ottene u cunsumu d'acqua di l'utilizatori in u spaziu in tempu, è ragiunamente organizà u pruduzzione è fornitura di risorse d'acqua, chì hè còmuda è rapida.

BX6200扫码1

efficacità di l'applicazione:
1. Hà cambiatu u metudu di travagliu tradiziunale di lettura di u metru di a famiglia, liberando assai a forza di travagliu è riducendu u costu di lettura di metru.
2. Eliminate cumplettamente u fenomenu di copia stimata, copia mancata, copia sbagliata, è migliurà a precisione di i dati di lettura di u metru.
3. U metru lettura di dati pò esse uploaded in tempu reale attraversu a reta, è a natura vera-tempu di i dati hè statu cumplettamente garantitu.
4. Hè cunvenutu per vede a quantità di dati di cunsumu d'acqua reale di l'utilizatori à longu andà è grande, chì hè cunvenutu per a traccia di a storia.
5. In l'eventu di danni à u metru, perdite di u pipa, suminatu d'acqua anormali, etc., pò esse infurmatu u più prestu pussibule per piantà a perdita in u tempu.
6. I gestori ponu esse attenti à u cunsumu di l'acqua in ogni zona, in modu di organizà raghjone a produzzione è assicurà l'approvvigionamentu d'acqua.

QQ图片20220725164907

A soluzione di misuratore d'acqua intelligente Handheld-Wireless integraRFID portatileè l'equipaggiu di l'acqua è l'electricità, realiza a gestione centralizzata di i contatori d'acqua è di l'electricità di l'utilizatori, simplificà u prucessu di funziunamentu, è rende u travagliu di gestione più scientificu, basatu in informazioni è precisu.


Tempu di post: Jul-26-2022