• NEWS

News

Cuntrolla di u bigliettu di l'Olimpiadi Invernali di Pechino 2022 cù l'aiutu di a tecnulugia RFID

Cù u rapidu sviluppu di l'ecunumia, a dumanda di a ghjente per u turismu, l'intrattenimentu, u divertimentu è altri servizii cuntinueghja à cresce.Ci hè un numeru di visitatori in diversi grandi eventi o esibizioni, gestione di verificazione di u bigliettu, anti-falsificazione è anti-falsificazioni è statistiche di folla sò diventate sempre più difficili, l'emergenza di sistemi di bigliettu elettronicu RFID risolve i prublemi sopra.

U bigliettu elettronicu RFID hè un novu tipu di bigliettu basatu nantu à a tecnulugia RFID.
U principiu di funziunamentu di basa di a tecnulugia RFID: Dopu chì u bigliettu chì cuntene tag RFID entra in u campu magneticu, riceve u signale di freccia di freccia mandatu da u lettore RFID, è trasmette l'infurmazioni di u produttu (tag passiu o tag passiu) cullucatu in u chip cù u energia ottenuta da u currenti induvatu, o attivamente manda un signalu di freccia (tag attivu o tag attivu), dopu chì u terminal mobile RFID leghje è decode l'infurmazioni, hè mandatu à u sistema d'infurmazione cintrali per u processu di dati in relazione.

À l'Olimpiadi Invernali di Pechino 2022, l'urganizatore hà utilizatu a gestione di u bigliettu elettronicu RFID basatu nantu à a rete di l'informatica, a criptografia di l'infurmazioni, a tecnulugia d'identificazione è a tecnulugia di cumunicazione.
I 13 sedi, 2 cerimonii è 232 avvenimenti di l'Olimpiadi Invernali di Pechino 2022 adoptanu tutti l'operazioni di biglietteria digitale, è anu lanciatu i biglietti elettronici RFID è u lettore portatile RFID, chì u lettore RFID pò resiste à basse temperature di minus 40 ° C è avè a capacità di curriri senza piantà di più di 12 hours.The Winter Olympics equipamentu di verificazione intelligente mobile PDA intelligente assicura chì l'audienza pò passà a verificazione di u bigliettu in 1,5 seconde, è entre in u locu rapidamente è sicuru.L'efficienza di u serviziu hè 5 volte più altu ch'è u sistema tradiziunale di ticketing.À u listessu tempu, u cuntrollu di u bigliettu PDA hè più sicuru, è pò leghje tag RFID è documenti d'identità di u persunale per u cuntrollu di u bigliettu, chì assicura l'integrazione di e persone è di i biglietti.

Già in u 2006, a FIFA hà utilizatu u sistema di bigliettu elettronicu RFID in a Copa Mondiale, incrustendu chips RFID in i biglietti è organizendu l'equipaggiu di lettura RFID intornu à u stadiu per assicurà a sicurità di u persunale chì entra è esce, è impedisce u mercatu neru di i biglietti di ballò. a circulazione di biglietti falsi.
Inoltre, l'Olimpiadi di Pechino 2008 è l'Expo Mundiale di Shanghai 2010 anu aduttatu a tecnulugia RFID.RFID ùn pò micca solu fà anti-falsificazione di biglietti.Puderà ancu furnisce servizii d'infurmazioni per ogni tipu di persone, cumprese u flussu di persone, a gestione di u trafficu, a ricerca di l'infurmazioni, etc. Per esempiu, à l'Expo Mundiale, i visitori ponu scansà rapidamente i biglietti attraversu u terminal di u lettore RFID per ottene l'infurmazioni chì volenu. truvate u cuntenutu di visualizazione chì importa, è cunnosci à visità i registri.

À l'Olimpiadi Invernali di Pechino 2022, Handheld-Wireless hà furnitu un scanner di terminal mobile RFID per a gestione di i biglietti per l'Olimpiadi Invernali per scorta l'Olimpiadi Invernali.


Tempu di Postu: 29-Mar-2022