• NEWS

News

Induve sò usati principalmente i dispositi terminali portatili NFC?

NFC hè in realtà ciò chì generalmente chjamemu tecnulugia di cumunicazione wireless vicinu à u campu.Sta tecnulugia permette à dui dispusitivi NFC per realizà a trasmissione di dati senza cuntattu è scambià dati in e cundizioni permessi da u protocolu.(A distanza di deci centimetri, a frequenza operativa hè 13.56MHz)

A funzione NFC hè assai cumuna in a vita di ogni ghjornu, cum'è a carta di trasportu trascinata quandu pigliate u trasportu publicu, a carta di pranzu chì trascina in a cantina, è a carta di cuntrollu d'accessu quandu entra in a cumunità.A funzione NFC hà purtatu assai comodità à a nostra vita.Oghje, i dispositi terminali intelligenti in manu pò ancu esse equipati cù a funzione NFC, allora chì scenarii ponu esse appiicati a funzione NFC di terminali portatili intelligenti?

Terminal NFC Smart Handheld

1. Leghjite a carta d'identità: i cullettori di dati intelligenti chì supportanu a lettura è a scrittura NFC sò generalmente capaci di supportà a lettura di a carta d'identità, chì hè principalmente utilizata per verificà l'infurmazioni di a carta d'identità di u persunale in i lochi publichi o in qualchì grande attività publica.

2. Registrazione di a carta di l'impiegati: A funzione di lettura è scrittura di NFC hè principalmente utilizata in u campu di i cantieri.L'ingressu à u situ di custruzzione richiede l'assistenza, è u ritornu à u dormitoriu di u persunale richiede ancu carte perforate.L'operatore pò leghje a carta di l'impiigatu tenendu u lettore di carte portatile NFC, uttene l'infurmazioni persunali di l'impiigatu, è registrà u statu di presenza in tempu.

3. Cartulina di trasportu: Quandu avemu pigliatu l'autobus ogni ghjornu, ci hè una macchina fissa di carta di self-service in l'autobus o u cunduttore tene un dispositivu portatile mobile per incaricà i passageri per u trasportu publicu trascinendu a carta di l'autobus.

4. Carta di a sicurità suciale: i terminali intelligenti NFC ponu ancu leghje e carte di sicurezza suciale.pò esse usatu in i saloni di a sicurità suciale è l'ospedali ambulatorii etc.

5. Trasferimentu di i schedari: NFC-enabled handhelds o dispusitivi ilittronica pò trasfiriri schedari à l'altri, accende a funzione NFC, selezziunà u schedariu per esse trasferitu, è toccu i dui telefoni cellulari per trasfiriri infurmazioni, foto, repertorii è video etc. Comparatu à Bluetooth, NFC ùn hà micca bisognu di accoppiamentu è di cunnessione, basta à toccu direttamente, è hè assai cunvenutu per trasferisce i fugliali.

Shenzhen Handheld-Wireless hè sempre impegnata à a ricerca è u sviluppu è a produzzione di variicullettori di dati intelligenti, Handhelds NFC, terminali di scansione di codici a barre, Terminali portatili RFID, tablette industriali, etc. A cumunicazione di rete, NFC, codice à barre è impronte RFID è altre funzioni di solitu ponu esse integrate secondu i bisogni di l'imprese in diverse industrii è furnisce i clienti i migliori prudutti è soluzioni IoT.


Tempu di posta: Jul-08-2022