• NEWS

News

Chì scanner di codici à barre ci sò in u mercatu?Chì ci hè a diffarenza ?

 

https://www.uhfpda.com/news/what-barcode-scanners-are-there-on-the-market-whats-the-difference/

Un scanner di codici a barre hè un dispositivu chì si usava per leghje l'infurmazioni cuntenute in u codice à barre.Dopu a decodificazione, hè trasmessa à un urdinatore o à una altra basa di dati.

Chì tippu di scanner di codici à barre ci sò in u mercatu?Cumu diferenze?
1. Sicondu u tipu di codice à barre, ci sò scanners di codici di barre 1D è scanners di codici di barre 2D;U scanner 1D ùn pò micca scansà i codici a barre 2D, ma i scanners di codici a barre 2D ponu scansà i codici a barre 1D è i codici a barre 2D.
2. Sicondu a testa di scanning, i dispusitivi di scanning 1D sò spartuti in scanner laser è avision Scanner, è scanners di codice QR sò scanning image;A maiò parte di i dispositi di codici à barre supportanu a scansione di codici à barre di diversi sistemi di codice.
3. Sicondu u disignu di l'apparenza, pò esse divisu in scanner di codici à barre fissi, lettori di codici di barre portatili è scanner di codici di barre mobili pda.I lettori di codici a barre fissi sò tippi di piattaforma è ùn sò micca faciuli di trasportà.Puderanu esse posti nantu à una tavola o fissi nantu à un dispositivu terminale, ponu scansà rapidamente in tutte e direzzione;i lettori di codici a barre manuali ponu solu supportà a scansione di codici à barre, è di solitu cunnessi à un PC o tableta via una interfaccia USB o Bluetooth, dopu vede l'infurmazioni di codice à barre in l'urdinatore;U terminal di codice à barre portatile mobile pda hè simile à u telefuninu mobile è pò scansà è verificà l'infurmazioni direttamente, è purtatu in ogni mumentu.
4. Sicondu l'applicazioni di l'industria, u scanner di codici à barre pò esse divisu in lettore di codici a barre di vendita al dettaglio, scanner di lettore di codici a barre logistici, scanner portatile di magazzini, terminali portatili medicali, terminali mobili industriali è cusì.Pò esse largamente utilizatu in sistemi di vendita cumerciu, logistica, serviziu pubilc, spitali, fabbrica è rilevazione di codici a barre d'impresa, ispezione di qualità, gestione di magazzini, soluzioni d'applicazione di codici a barre, gestione di prucessu di produzzione è altri campi.

A diferenza in l'apparenza tràscanners mobili portatiliè i telefoni cellulari diventanu sempre più chjuchi.è avà i telefoni cellulari ponu ancu scansà i codici per l'identificazione.Allora chì hè a diffarenza trà elli?
1. Design è Decode
U scanner di codici à barre hà un mutore di scansione di codici à barre dedicatu, un chip di decodificazione dedicatu integratu è una camera, è a velocità di analisi di codice QR di codici à barre hè calculata in millisecondi.
Scanning un codice unidimensionale o un codice bidimensionale cù un telefuninu mobile hè di decodificà è emette e foto catturate basatu annantu à l'imaghjini catturati da a camera, cumprese a rata di successu di decodificazione, i tipi di codici à barre supportati, u metudu di calculu di u software di decodificazione è cumu implementà l'hardware di u telefuninu mobile, etc., chì esige un analisi secundariu, duverà più tempu per a produzzione.
2. Scanning modu
U metudu di mira di u scanner di codici à barre hè chjamatu mira esterna.Quandu l'interruttore chjave hè attivatu, ci sarà una linea di mira (quadru, puntu centru, etc.) per aiutà à alignà u codice à barre.
U telefuninu hà bisognu di mette u codice à barre in a pusizioni curretta nantu à u screnu, chì hè assai lentu è inconveniente per uperà, è l'efficienza di u travagliu hè assai ridutta.
3. Identificazione di dati è funzione di trasmissione
Comparatu à i telefoni cellulari, i cullettori di dati di codici a barre sò in realtà i dispositi mobili persunali cù mutori di scansione efficienti.Hà un sistema Android.Dopu a scansione è a lettura di u codice à barre, u dispusitivu hà da trasmette automaticamente à u software di l'applicazione di fondo attraversu a rete wireless, cum'è u cassiere di supermercati, u sistema di tracciabilità di u fabricatore, u sistema di magazzinu logisticu, u sistema di entrata è di uscita di magazzinu, etc. funzione simplice di scansione è lettura.

In più, u prufessiunalescanner industriale di codici a barre pdaSerà assai robustu, è ùn sustene micca solu 4G / WIFI / bluetooth / GPS / GMS / sim sd card, ma ancu u mutore di scanner di codici à barre in l'internu pò integrà cù u sistema app / erp di l'impresa.

Handheld-Wireless hè un fabricatore prufessiunale diterminale di scanner di codici a barre Androidequipamentu in Cina.In più di l'equipaggiu di scansione di codici à barre, u nostru equipamentu terminal include ancu RFID, impronte digitali, ricunniscenza facciale, ricunniscenza di carta d'identità è altri moduli funziunali, chì ponu esse liberamente selezziunati per risponde à i vostri bisogni, migliurà assai l'efficienza di u travagliu.


Tempu di Postu: Nov-10-2022