• NEWS

News

Cumu unisce l'IoT è a blockchain per migliurà a gestione digitale?

Blockchain hè stata pruposta inizialmente in u 1982 è hè stata eventualmente aduprata cum'è a tecnulugia daretu à Bitcoin in 2008, agiscenu cum'è un ledger publicu distribuitu immutable.Ogni bloccu ùn pò esse editatu è sguassatu.Hè sicuru, decentralizatu è tamper-proof.Queste proprietà sò di valore enormu per l'infrastruttura IoT è indicanu a strada per un futuru più trasparente.A tecnulugia Blockchain pò esse aduprata per sustene l'implementazione di l'IoT per migliurà a decentralizazione, aumentendu a sicurità è purtendu una visibilità megliu à i dispositi cunnessi.

In un mondu digitale in accelerazione, eccu 5 modi chjave in chì IoT è blockchain ponu travaglià inseme per migliurà i risultati di l'affari.

1. Assicuranza di qualità di l'autenticità di i dati

A causa di a so immutabilità, blockchain pò aghjunghje un quadru putente à u prucessu di assicuranza di qualità.Quandu l'imprese combinanu l'IoT è a tecnulugia di blockchain, ponu detectà rapidamente è accuratamente ogni istanza di manipulazione di dati o beni.

Per esempiu, i sistemi di surviglianza di a catena di friddu ponu aduprà blockchain per registrà, monitorizà è distribuisce e dati IoT chì indicanu induve si verificanu i picchi di temperatura è quale hè rispunsevule.A tecnulugia Blockchain pò ancu attivà una alarma, avvisendu e duie parti quandu a temperatura di a carica supera un limitu specificatu.

A blockchain detene evidenza di qualsiasi cambiamenti o anomalie chì qualcunu prova di mette in dubbitu a fiducia di e dati raccolti da i dispositi IoT.

2. Device tracking per cunferma errore

E rete IoT ponu esse assai grande.Una implementazione pò facilmente cuntene millaie o ancu centinaie di millaie di punti finali.Questa hè a natura di a cunnessione di l'impresa muderna.Ma quandu ci sò un gran numaru di dispusitivi IoT, l'errori è l'incongruenze ponu parè avvenimenti casuali.Ancu s'è un solu dispositivu hà ripetutamente prublemi, i modi di fallimentu sò difficiuli di detectà.

Ma a tecnulugia blockchain permette à ogni puntu finale di l'IoT per esse assignatu una chjave unica, mandendu messagi di sfida è risposta criptati.À u tempu, sti chjavi unichi custruiscenu profili di u dispositivu.Aiutanu à identificà inconsistenzi, cunfirmendu se l'errori sò avvenimenti isolati o fallimenti periodici chì necessitanu attenzione.

3. Cuntratti intelligenti per l'automatizazione più veloce

A tecnulugia IoT rende l'automatizazione pussibule.Questu hè unu di i so vantaghji fundamentali.Ma tuttu si firmò quandu u terminal hà rilevatu qualcosa chì necessitava l'intervenzione umana.Questu pò esse estremamente dannusu per l'affari.

Forsi una manguera idraulica hà fiascatu, contaminandu a linea è pruvucannu a pruduzzione.Or, i sensori IoT sentenu chì e merchenzie periscabili sò andate male, o chì anu sperimentatu congelamenti in transitu.

Cù l'aiutu di cuntratti intelligenti, u blockchain pò esse usatu per auturizà risposti attraversu a reta IoT.Per esempiu, e fabbriche ponu aduprà mantenimentu predittivu per monitorà e maniche idrauliche è attivà e parti di rimpiazione prima di fallu.O, se e merchenzie periscabili si deterioranu in u transitu, i cuntratti intelligenti ponu automatizà u prucessu di sustituzione per riduce i ritardi è prutegge e relazioni cù i clienti.

4. Descentralizazione per a sicurità rinfurzata

Ùn ci hè micca ghjunghje à u fattu chì i dispositi IoT ponu esse pirate.In particulare s'ellu si usa Wi-Fi invece di cellulare.Cunnessu via una rete cellulare, hè cumplettamente isolatu da qualsiasi reta lucale, vale à dì chì ùn ci hè micca manera di interagisce cù i dispositi vicini micca assicurati.

In ogni casu, indipendentemente da u metudu di cunnessione utilizatu, diversi aspetti di u blockchain ponu aghjunghje una capa extra di sicurità.Perchè u blockchain hè decentralizatu, un terzu maliziusu ùn pò micca solu pirate un servitore unicu è distrughje i vostri dati.Inoltre, ogni tentativu di accede à e dati è di fà qualsiasi cambiamenti sò registrati immutabilmente.

5. I registri di usu di u rendiment di l'impiegati

Blockchain pò ancu andà oltre a tecnulugia di sensori IoT per seguità u cumpurtamentu di l'utilizatori.Questu permette à l'imprese di capisce quale, quandu è cumu i dispositi sò usati.

Cum'è a storia di u dispositivu pò furnisce una visione di l'affidabilità di u dispusitivu, a storia di l'utilizatori pò ancu esse usata per valutà l'affidabilità di u dispositivu è i livelli di prestazione.Questu pò aiutà l'imprese à premià l'impiegati per un bonu travagliu, analizà mudelli è prucessi di decisione, è migliurà a qualità di a pruduzzioni.

 

Eccu alcuni di i modi chì l'IoT è u blockchain ponu cullaburà per risolve i sfidi di l'affari.Cume a tecnulugia accelera, blockchain IoT hè una zona di crescita emergente eccitante chì formarà u futuru di parechje industrie per l'anni à vene.


Tempu di Postu: Aug-05-2022