• NEWS

News

Cumu distingue è selezziunate u codice à barre è u dispositivu RFID?

1512 è 400
RFID è codici à barre sò tramindui tecnulugia di trasportu di dati chì almacenanu l'infurmazioni di u produttu nantu à l'etichette, ma sò diffirenti.Allora cumu si distingue è sceglie questi dui tipi di etichette è equipaghji di scanning?

Prima di tuttu, chì hè a diffarenza trà RFID è codice à barre?

1. Funzioni differente
U codice à barre hè un codice leggibile da a macchina chì arrange parechje barre nere è spazii di larghezza variate secondu certe regule di codificazione per spressione un identificatore graficu per un inseme di informazioni.U codice à barre cumuni hè un mudellu di linee parallele formate da barre nere (riferite cum'è bars) è bars bianchi (riferite cum'è spazii) cù riflettività assai diffirenti.Quandu un lettore di codice à barre, smartphone o ancu una stampante di desktop scansa u codice à barre, l'infurmazioni nantu à l'articulu pò esse identificatu.Questi codici di barre ponu esse fatti in diverse forme è dimensioni, è u cuntenutu ricunnisciutu ùn serà micca affettatu da a forma è a dimensione di u codice à barre.
RFID hè una tecnulugia d'identificazione di frequenze radio chì permette a cumunicazione di dati senza cuntattu trà lettori RFID è tag per identificà i miri.I tag di identificazione di radiofrequenza (RFID) sò custituiti da microchips è antenne radio chì almacenanu dati unichi è trasmettenu à un lettore RFID.Usanu campi elettromagnetici per identificà è traccia l'uggetti.I tag RFID sò in duie forme, attive è passive.I tags attivi anu a so propria fonte di energia per trasmette e so dati.A cuntrariu di i tag attivi, i tag passivi necessitanu i lettori vicini per emette onde elettromagnetiche è riceve l'energia di l'onda elettromagnetica per attivà e tag passive, è dopu i tag passivi ponu trasmette l'infurmazioni almacenate à u lettore.

2. Applicazioni differente
L'applicazione di RFID hè assai larga.Attualmente, l'applicazioni tipiche includenu chips d'animali, dispositivi antifurtu di chip di vittura, cuntrollu di accessu, cuntrollu di parcheghju, automatizazione di linea di produzzione, gestione di materiale è marcatura di carica.
I codici à barre ponu marcà u paese d'origine, u fabricatore, u nome di a mercaderia, a data di produzzione, u numeru di classificazione di u libru, a categuria, a data è parechje altre informazioni, per quessa hè largamente utilizatu in parechji campi cum'è a circulazione di merceria, a gestione di libri, a gestione logistica, u sistema bancariu, etc. .

3. Diversi principii di travagliu
A tecnulugia d'identificazione di frequenze radio ùn cuntatta micca a tecnulugia di scambiu d'informazioni veloce è di almacenamentu per mezu di onde radio, combina a tecnulugia di accessu à e dati attraversu a cumunicazione wireless, è poi cunnetta à u sistema di basa di dati per ottene una cumunicazione bidirezionale senza cuntattu, ottenendu cusì u scopu di l'identificazione per scambiu di dati, è un sistema assai cumplessu hè culligatu in serie.In u sistema di identificazione, a lettura, a scrittura è a cumunicazione di e tag elettroniche sò realizate attraversu onde elettromagnetiche.
Tecnulugia di Barcode hè natu cù u sviluppu è l'applicazione di l'informatica è a tecnulugia di l'infurmazione.Hè una nova tecnulugia chì integra codificazione, stampa, identificazione, cullizzioni di dati è trasfurmazioni.

In a vita di ogni ghjornu, pudemu spessu vede i codici à barre è i tag RFID in diversi imballaggi di i prudutti, è offenu vede u codice à barre 1D / 2D in supermercati, magazzini di cunvenzione, è e necessità di ogni ghjornu, ma vede tag RFID vestiti, scarpi è sacchetti.Perchè?Parlemu di i vantaghji è i disadvantages di i tag code à barre è RFID è l'equipaggiu di lettura è scrittura currispundenti.

Vantaghji è svantaghji di i codici à barre
Vantaggiu:
1. I codici di barre sò universali è faciuli d'utilizà, i magazzini cù lettori di codici di barre ponu trattà i codici di barre da altrò.
2. L'etichette di codice à barre è i lettori di codici a barre sò più prezzu di l'etichette è i lettori RFID.
3. L'etichette di codice à barre sò più chjuche è più ligere chì e etichette RFID
Mancanza.
1. U lettore di codice à barre hà una corta distanza di ricunniscenza è deve esse vicinu à l'etichetta
2. Barcodes sò per suprattuttu etichette di carta, chì sò direttamente esposti à l'aria, sò facilmente purtati, è sò facilmente dannighjati da liquidi cum'è l'acqua.Dopu à a distruzzione, a funzione di u codice à barre falla.
3. tag code à barre pò solu almacenà menu dati
4. U lettore di codice à barre deve leghje l'infurmazioni di codice à barre per separatamente, a lettura di u gruppu ùn hè micca supportata, è l'efficienza di lettura hè bassa.
5. L'etichetta hè faciule per esse falsificatu, è u costu di falsificazione hè bassu

Vantaghji è disadvantages di RFID
Vantaggiu:
1. I tag RFID è i lettori anu una longa distanza di lettura
2. Tag multiple pò esse lettu à tempu, è a vitezza di lettura di dati hè viloci
3. High security data, l'infurmazione pò esse criptata è aghjurnata
4. I tag RFID ponu assicurà l'autenticità di i prudutti è avè a funzione di anti-falsificazione è tracciabilità.
5. tags elettroni RFID giniralmenti hannu i carattiristichi di waterproof, anti-magneticu, resistenza à alta temperatura, etc., à assicurà a stabilità di l 'applicazzioni di tag RFID.
6. Tecnulugia RFID magazzini infurmazione secondu à urdinatore, etc., sin'à parechji megabytes, è pò almacenà una grande quantità di infurmazione per assicurà u prugressu liscia di u travagliu.
mancanza:
1. I tag RFID è i dispositi di lettore sò più caru cà i codici à barre
2. I tag RFID è i lettori anu da esse sceltu secondu a frequenza di lettura, a distanza è l'ambiente, è più sperienza RFID è cunniscenze tecniche sò necessarii per assicurà a freccia di lettura desiderata.

Si pò vede da quì sopra chì e caratteristiche di rendiment di codici à barre, tag RFID è equipaghji di lettura è scrittura correspinding sò diffirenti, cusì i clienti anu bisognu di sceglie prudutti adattati secondu i so bisogni di l'usu attuale.Handheld-wireless sò stati prufondamente implicati in l'equipaggiu RFID è codice à barre per parechji anni, è sò impegnati à furnisce diverse etichette persunalizate è portatili à i clienti glubale.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022